Friday, January 7, 2011

jom sekolah!




salam sana, salam sini....assalamua'laikum...apa khabo weh. smoga semua sihat je. Aye, alhamdulillah sihat tapi keletihan nak sesuaikan tugas dan rutin lama nganto jemput nak sekolah. Syukur wafa dah masuk darjah 2. Kelas pertama..2 Amanah. KPI aye tercapai tapi nak kekalkan prestasi, mama si wafa ni kena istiqamah le. Jadi 'cikgu mama' yg tak bertauliah ni bukan keroje mudah yong, yop oii....kena sabo bebanyak. Apapun aye bersyukur sgt2 wafa tak hampakan aye dan ayahnya dapat kelas pertama setelah setahun di kelas ke4. (aye sedih anak aye turun kelas dari kelas3 ke kelas 4 lepas ujian linus dan numelinus, aye nekad ajar wafa elok2 kat umah)...terima kasih anak mama. smoga berjaya dan terus berjaya dunia akhirat.


Lepas ni takleh nak simpan harapan beso tinggi langit ke7 utk wafa dpat no1 maupun no10 sekalipun sbb classmate wafa dasat2 belaka. Yang penting usaha! u can do it, bebeh!

2 comments:

kakpah said...

salam jammie, ala.. nombor tu tak kesah lah kan. janji peratus terangkat...

nonie said...

jamie..alhamdulillah..pencapaian anak2 suatu kebanggaan buat ibu bapa kan..ok la tu..x kisah la dpt no brp pn asalkan result bagus..nk tny ni wafa sek kt sk pandan indah ke? kalu mcm tu sama la ngan anak saya..

wafa turun kelas masa drjh 1 ke? anak sy skrg ni drjh 1, maknanya lps ujian linus n numelinus ni kelas akn dirombak semula la ye?..adui dup dap dup dap lah!

jamie..ada fb x? hehe