Tuesday, January 20, 2009

Rumah oh rumah...bila nak siap?






Aku ni nama je ada beli umah tapi dek kerana pemaju ada problem, rumah aku terbengkalai. Tapi awal tahun 2009 ni ada progress di tapak projek. Terima kasih kpd AJK Taman Lestari Permai yang keje keras, free pulak tu, untuk memastikan pemaju akan siapkan rumah. Siap piket, demo, brapa kali meeting ngan Timb. Menteri Prumahan, hari terbuka penduduk, just name it, apa yang depa tak buat, sume depa buat cuma nak jumpa PM je tak dapat. What to do, inilah nasib rakyat marhaein kat negara sendri. Sedih ooo....patut siap 2005, drag sampai skarang..Aku berdoa dan berharap, pemaju akan dapat siapkan umah dalam tahun ni jugak. Korang pun doakan sama ye...nanti ada rezeki buat open house aku jemput korang. Berangan tu..



Ni ada keratan akhbar pasal tindakan pembeli rumah projek yang sama ngan aku berpiket kat pejabat pemaju...aku tak dapat pegi sbb baby payah nak angkut. Kalau tak mesti muka aku masuk paper. Siap sepanduk lagi...Baca la sendiri..ni namanyer "Perjuangan Yang Belum Selesai".















No comments: